آهنگ ازهیچکسما يه مشت سربازيم جون به کف عزراييل با اکيپ ما جوره پس ============================== مي خوام برند دست ها بالا بالاتر 021 که بالا تا ابد يه مشت سرباز باحال باهام اند که هر کدوم واسه ي خودشون داستانها دارنمثله تريپ ما با نام خدا ===اينم شروع ميکنم خدا باهامه چون ما شکر گزارشيم و حال خوش داد=== حالي که ميشه دنيا رو فحش داد ما يه مشت سربازيم جون به کف=== عزراييل با اکيپ ما جوره پس کمک حال هميم حتي با پول کم=== يه کم رپمو مزه کن شوره نه؟ چون ما شــــــــورشو در اورديمو زدي===- کل اونوريا که به اونا گوش نديد حاضريم واسه 4 چيز جون قابل و بديم=== خدااا وطن خونواده و رفيق خي SABKERAP...
ادامه مطلبما را در سایت SABKERAP دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:20